ورق سياه چيست؟ + كارگاه هاي ايجاد ورق سياه

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

ورق سياه چيست؟ + كارگاه هاي ايجاد ورق سياه

۹۵ بازديد

ورق سياه چيست؟

ورق سياه جور مسطح فلز آهن است كه به طور كامل صاف و صيقلي هست . ورق سياه به صورت كلي به دو صورت رول فرم و شيت فرم ( برش شده ) ساخت و به بازار عرضه مي گردند . در ساخت ورق از دو جور تكنولوژي متفاوت به كارگيري مي شود كه اسم هاي نورد سرد و نورد گرم به آنان اطلاق مي شود .

كاربرد رابيتس , مصارف رابيتس , رابيتس كشور ايران

در نورد گرم جنس خروجي ورق سياه ناميده شده , ساخت ورق با تكنولوژي نورد گرم به‌اين معناست كه مواد اول ايجاد ورق در دما هاي زياد بالا ذوب شده و در طي اين مراحل ورق ظاهري متحير به خويش مي‌گيرد و به دليل رنگ ظاهري آن در بازار از اصطلاح ورق سياه براي آن استعمال مي شود .


ورق سياهاين بخش مي‌توانيد بها ورق سياه در اشكال مارك هاي جان دار بازار كشور ايران را تماشا نمائيد . براي اطلاع از ارزش بقيه توليد ها و اخذ مشورت خريد مي توانيد با كارشناسان كمپاني تماس حاصل نماييد تا از ارزش پاياني ورق سياه باخبر گرديد .


كاربرد هاي ورق سياه
ورق سياه در گونه هاي متفاوت و با ضخامت ها و آلياژ هاي گوناگوني در بازار موجود هست , با اعتنا به صخامت هاي متفاوت اين جنس كاربردهاي مختلفي در صنعت و ساختمان سازي نيز دارا‌هستند . به طور كلي از ورق هاي با ضخامت بيشتر به دليل مشقت بيشترشان در ساخت تانكر ها و سيلندر گاز به كار گيري ميشود . در‌اين صفحه بيشتر در زمينه ي ورق سياه با استاندارد ST37 سخن خوا هيم كرد . كاربردهاي اين مال و ارزش ورق سياه پيرو آورده شده‌است .
https://www.asroon.ir/products/detail/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-/110/view/

1 . صنعت ساختمان سازي2 . صنعت كارگاه سازي3 . اتومبيل آلات4 . ساخت لوله5 . ساخت پروفيل
1 . نورد گرم كه دارنده گرمايي بيشتر از 1000 رتبه فارنهايت است كه نتايج اين عمليات ورق فولادي سياه است با اسم تجاري Hot rolled sheet . اين گرماي مضاعف سبب انعتاف پذيري بيشترورق و صورت پذيري خوبتر است .

2 . نورد سرد كه نتايج اين عمليات ورق هاي روغني است .نرمي يا اين كه رنج ورق هاي سياه بسته به مدل الياژي دارااست كه در ان مستعمل شده‌است و هر چه درصد اين كربن بيشتر باشد ورق طاقت فرسا تري به دست مي ايد . ورق هاي سياه امروزه در صنعت كاربرد هاي فراواني داراست و كشور ايران يكي‌از ايجاد كنندگان برنده دراين باره است .

از اين مدل بيشتر در ساخت امكانات كشاورزي ساخت قطعات ماشين تانكر سازي فحان كشتي سازي و در مصارف خانگي نيز براي ساخت ابگرمكن و . . . استعمال ميشود .

استاندارد هاي اين دسته ورق في مابين ST33 تا ST52 مي باشد و پركاربرد ترين جور اين ورق ST37 است كه بيشتر در ساخت لوله و يا اين كه ساختمان سازي و كاربرد داراست .

مزايا و معايب ورق سياه - قيمت ورق سياه

اين مدل ورق به دو صورت عرضه ميشود كه بستگي به َضخامت دارااست , در شرايطي كه ضخامت ورق تا 15 ميلي متر باشد به صورت رول ساخت ميشود و در‌حالتي كه ضخامت بيشتر ازاين ميزان باشد به طريق شيت ساخت وارد بازار ميشود .

كارگاه هاي ايجاد ورق سياه
در كشور ايران پنج كارگاه موجود هست كه ورقهاي سياه با استاندارد ST37 مي سازد كه عبارتند از :


1 - فولاد مباركه اصفهان2 - كارگاه فولاد كاويان اهواز3 - سوله فولاد اكسين اهواز4 - سوله نورد اهواز5 - سوله فولاد گيلان
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/صدرا-پروفيل-تهران/32/view/
بها ورق سياه

كه هرمورد از اين كارگاه هاي فوق ورقهاي توليدي را با بعدها منحصر به فرد به خويش مي سازد .

بطور نمونه فولاد مباركه ورقهاي 2 ميليمتر تا 15 ميليمتر به صورت رول و شيت با عرضهاي 1 و 1 . 25 و 1 . 5 متر ايجاد ميكندو همينطور فولاد كاويان اهواز ورقهاي 8 ميليمتر تا 50 ميليمتر بصورت شيت و به بعد ها 1 . 25*6 مترو 1 . 5*6 متر بوجود مي‌آورد . به طور كلي يكي مهترين موراد تاثير گذار در بها


https://www.asroon.ir/products/detail/ورق-سياه/120/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.