خريد رابيتس از فروشگاه اينترنتي آسرون

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

خريد رابيتس از فروشگاه اينترنتي آسرون

۱۰۰ بازديد

رابيتس كه به خطا راويز هم گفته مي شود , ورق فولادي مشبكي است كه از ورق‌هاي گالوانيزه گرم تشكيل شده است . اين ورق فولادي در صنعت ساختمان سازي فراوان كاربرد داراست به اين دليل كه به دليل تراز مشبك آن بيشتر ملات هاي ساختماني از جمله گچ و سيمان به آن مي چسبد .

رابيتس | سيم رابيتس بندي | رابيز | مصنوعات فلزي | رابيس ايران

استعمال از رابيتس در سقف كاذب براي گچكاري و توليد آرك و نور و روشنايي نهفته و … فراوان متداول است . همينطور در نماسازي براي ساخت طرح هاي حجيم و خوشگل از راويز به كار گيري مي شود . در بتن ريزي فونداسيون , ساخت ديوار كاذب و خودداري از ترك ديوارها , استعمال از رابيتس فراوان مرسوم است . اين كالا در گونه هاي مختلفي ساخت مي شود و ارزش راويز بر حسب گونه هاي آن مختلف است كه در‌پي توضيحات بيشتري راجع بدين فرآورده و اشكال آن ارائه مي شود . همينطور براي تدبير بيشتر راجع‌به ارزش رابيتس گالوانيزه و نكات بيشتر در رابطه خريد آن ميتوانيد با آسرون  در رابطه باشيد .

رابيتس | سيم رابيتس بندي | رابيز | مصنوعات فلزي | رابيس ايران
در ساخت رابيتس , ابتدا ورق هاي گالوانيزه از پهنا به باطن دستگاه ميرود و در نصيب هايي از ورق پرس انجام مي شود آن‌گاه به باطن دستگاه ديگري مي‌رود و بخش هاي فرو رفته اي در آن توليد مي شود و آن گاه پروسه برش انجام مي شود . مبني بر ضخامت و وزن ورق , همينطور چگونگي پرس , تعداد چشمه هاي ساخت شده در ورق و تعداد ستون اشكال رابيتس متعدد است . از ديد وزن رابيتس ها به سه مدل رابيتس سبك , ميانگين و سنگين وزن قسمت بندي مي شود و از ديد تعداد ستون به 9 ستون , 11 ستون و 13 ستون نوع بندي ميشوند . همينطور اين جنس در گونه هاي دو چشمه و سه چشمه هم در بازار موجود هست .


اشكال رابيتس و تاثير آن بر ارزش راويزهمان طور كه پيشتر گفته شد , اين مال دارنده اشكال گوناگوني است و بر پايه ي وزن , تعداد ستون و تعداد چشمه گونه بندي مي شود و بر همين پايه هم نامگذاري ميشوند . ارزش راويز بر پايه ي گونه هاي و ويژگي ها فني آن متعدد تمي شود كه به دنبال به توضيحات بيشتري در اين راستا ميپردازيم :
1 . تعداد ستون
يك برگ راويز از تعداد معيني ستون تشكيل مي گردد كه برهمين اصل نام‌گذاري مي گردد . تعداد ستون هاي محور طولي غالبا در سه مدل 9 ستون , 11 ستون و 13 ستون ساخت مي شود . تعداد ستون با بعد ها چشمه ارتباط معكوس دارا هستند يعني هر چه تعداد ستون بيشتر باشد , مقدار چشمه كوچك خيس مي شود . اين دستور منجر سبك خيس شدن بنا و كم شده ملات مصرفي مي شود .
2 . وزن
هر برگ اين فرآورده بسته به ضخامت ورقي كه براي ساخت آن به كارگيري مي گردد , وزن منحصر به خويش را داراست . غالبا گونه 13 ستون دارنده وزن بيشتر و كيفيت بيشتري نسبت به سايرين است . چرا‌كه ندازه چشمه ها در‌اين گونه رابيتس كوچكتر شده و اين سبب بيشتر بودن وزن رابيتس هاي 13 ستون مي‌شد . اين كالا از نگاه وزن به سه گونه رابيتس سبك , ميانگين و سنگين وزن جور بندي مي شود .

رابيتس ايران
رابيتس سبك
رابيتس 380 گرم 9 ستون , 610 گرم 11 ستون و 3 چشمه و 670 گرم 11 ستون و 3 چشمه در جايگاه سبك قرار مي‌گيرند .
رابيتس ميانگين
رابيتس 690 گرم 13 ستون و 2 چشمه , 760 گرم 13 ستون و 3 چشمه , 860 گرم 13 ستون و 3 چشمه در منزلت ميانگين قرار مي‌گيرند .

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/رابيتس-مسعود/38/view/
https://www.asroon.ir/news/detail/استانداردهاي-توليد-ميلگرد-در-ايران/1046/view/
https://www.asroon.ir/news/detail/مهمترين-كارخانه-هاي-فولاد-كشور/1031/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.