به روز ترين قيمت ميلگرد سيادن ابهر (زنجان) و معرفي شركت سيادن ابهر

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

به روز ترين قيمت ميلگرد سيادن ابهر (زنجان) و معرفي شركت سيادن ابهر

۱۲۶ بازديد

كارخانه ميلگرد سيادن ابهر

كارگاه فولاد ابهر در سال 1385 در 7 كيلومتري جاده تاكستان تاسيس شد. اين كارگاه با انگيزه ايجاد انواع مقاطع فولادي با گنجايش ساليانه 288 هزار تن آغاز به فعاليت نمود .

اكنون تمركز اين واحد توليدي بر گسترش گنجايش توليدي خويش در عرضه اشكال ميلگرد ابهر از سايز 8 تا 32 است . سوله فولاد ابهر دارنده يك خط نورد ايجاد اشكال ميلگرد مطابق با استاندارد ملي و جهاني و كيفيت عالي A2 و A3 هست .


همه ميلگردهاي توليدي اين كارگاه از آجدار بوده كه به صورت شاخه اي به بازار عرضه مي گردند . برهان جناغي بودن دسته آج ها ي ميگرد ابهر , آن را براي كاربرد در اشكال مصارف ساختمان سازي متناسب كرده است . بها ميلگرد سيادن ابهر زير حيث اين كارگاه رقم خورده و همگام با بها روز ميلگرد در بازار است .

اين سوله ميلگردهاي توليدي خويش را در بازار بورس جنس به فروش مي‌رساند . سوله فولاد ابهر با شعار اشتغالزايي براي ساكنين اين شهر , توانسته است 250 نيرو را به صورت بدون واسطه شاغل نموده و بيش تر از 500 نفر هم به صورت غير بدون واسطه براي اين سوله توليدي مشغول به كار كند.



معرفي كارگاه ميلگرد ابهر زنجان

ميلگرد ابهر يكي مقاطع فولادي مورد تعيين فعالان ميدان ساخت و ساز مي‌باشد . از همين رو اشخاص را با قضيه ارزش ميلگرد ابهر مشغول نموده است . بياييد پيش از پرداختن اين قضيه درحد تعدادي دقيقه با خصوصيات ميلگرد ابهر و وزن هر شاخه ميلگرد ابهر آشنا شويم .

 

سوله فولاد سيادن ابهر در سال ۱۳۸۵ در هفت كيلومتري جاده تاكستان در حوزه ايجاد اشكال مقاطع فولادي استارت به عمل كرد . اين واحد صنعتي با راه‌اندازي يك خط نورد گرم مبادرت به ايجاد اشكال ميلگرد ابهر از سايز ۸ تا ۳۲ ميليمتر به گنجايش ۲۸۸ هزارتن به صورت ساليانه نموده است . ضمن آنكه توانسته موجب به كارگيري بدون واسطه ۲۵۰ نفر و غير بدون واسطه ۵۰۰ نفر از نيروهاي كارشناس ساكن و محلي شود .
كارخانه اريان فولاد كوهپايه نيز به صورت متوالي اماده ارائه ميلگرد آريان مي باشد. 

مقاطع ساخت شده به وسيله اين واحد صنعتي مطابق با استاندارد هاي ملي و جهاني به صورت شاخه هاي آجدار و در دو گريد A2 و A3 هست . به علاوه مقاطع ابهر در ميزان هاي ۸ – ۱۰ – ۱۲ – ۱۴ - ۱۶ – ۱۸ – ۲۲ – ۲۵ و ۲۸ در بازار جانور و قابل دسترس ميباشد .

ويژگي ها ميلگرد ابهر

مقاطع A2 ابهر با دارا بودن ۱۹ درصد تغيير و تحول صورت نسبي پلاستيك در طول گسيختگي , ۵۰۰۰ كيلوگرم بر سانتي متر مربع تنش گسيختگي و ۳۰۰۰ كيلوگرم بر سانتي متر مربع تنش روان در تيم مقاطع نصفه كم آب قرار گرفته است .

مطلب مرتبط: معرفي مجتمع فولاد ميلگرد ابهر زنجان

اين مدل از مقاطع دارنده آج هاي فنري مي‌باشد كه اكثر وقت ها براي به كارگيري در پروژه هاي ساختماني و خاموت زني مورد به كارگيري قرار ميگيرد . در هنگام به كار گيري از اين مدل از مقاطع سفارش شده‌است چه بسا الامكان از جوشكاري بر روي آن جلوگيري شود . قابل ذكر است آج هاي مقاطع A2 به صورت منفرد و موازي هست .

مقاطع A3 ابهر با دارا بودن ۱۴ درصد تغيير‌و تحول صورت پلاستيكي در هنگام گسيختگي , ۶۰۰۰ كيلوگرم بر سانتي متر مربع تنش گسيختگي و ۴۰۰۰ كيلوگرم بر سانتي متر مربع تنش سرازير در نوع مقاطع طاقت فرسا با آج پيچيده قرار ميگيرد .

صورت ظاهري آج هاي اين مقاطع به صورت ضربدري يا اين كه هفت هشت بوده كه شيوه آشنايي اين مقاطع از گونه هاي A2 است . مورد كاربرد اين مقاطع اكثر وقت ها در ساخت سيويل هاي صنعتي و ساختماني است همينطور پيشنهاد ي اكيد به دوري از استعمال از اين مقاطع در كاربردهايي با زواياي تند و تغيير تحول صورت بسيار شده‌است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/شاهين-بناب-/13/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.