خريد ميلگرد مجتمع فولاد ارگ تبريز

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

خريد ميلگرد مجتمع فولاد ارگ تبريز

۱۱۴ بازديد

رذرذميلگرد ۱۸ آجدار A3 مجتمع فولاد ارگ تبريز , با نامهاي ميلگرد ارگ و ميلگرد آجدار ارگ تبريز هم شناخته مي شود . ميلگرد ۱۸ ارگ تبريز . ميلگرد ۱۸ ارگ تبريز
ويژگي ها فني ميلگرد A3 آجدار
تنش سرازير ۴۰۰۰ كيلوگرم بر سانتي متر مربع بوده و تنش گسيختگي آن برابر ۶۰۰۰ كيلوگرم بر سانتي متر مربع است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/فولاد-بافق-يزد-/8/view/

 ميلگرد ارگ تبريز
تغيير تحول صورت نسبي پلاستيكي آن ۱۴ درصد بوده و بطور كلي ميلگردي ترد است و براي ساختمان مطلوب مي‌باشد .
آج هاي اين ميلگرد بشكل جناقي ( ۷ و ۸ ) است .
ارتفاع هر شاخه ميلگرد ۱۲ متر است .
اين ميلگرد براي بنا هايي با تغيير‌و تحول صورت مواجه است . , مطلوب نبوده و عمليات جوشكاري روي آن ممنوع مي‌باشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/شاهين-بناب-/13/view/قيمت ميلگرد تبريز، قيمت روز ميلگرد فولاد ارگ تبريز - آسرون
حالت خريد ميلگرد مجتمع فولاد ارگ تبريز
وزن ميلگرد ۱۸ آجدار A3 ارگ تبريز در راس تخصصي فلزات بصورت كيلويي اعلام مي‌شود .
به دليل نوسانات در بازار آهن براي خريد ميلگرد مجتمع فولاد ارگ تبريز , تصاحب كردن تأييد ارزش الزامي است .
براي اخذ ارزش و خريد ميلگرد ۱۸ مجتمع فولاد ارگ تبريز با ما در تماس باشيد .سوله فولاد ارگ تبريز در سال ۱۳۸۶ در شهر تبريز به ثبت رسيد و با اسم اختصاري Arg تا به امروز در بازار فولاد جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي كند . اين واحد صنعتي طي يك‌سال پس از آنكه به ثبت رسيد , دستگاه ها و خطوط ايجاد نورد را فعال سازي كرد و نهايتا در اولِ سال ۱۳۸۸ مبادرت به فعال‌ساز‌ي خطوط ريخته گري چدن و داكتيل نمود .

اين مجتمع همينطور با نهادن انگيزه كارآفريني و ارتقاي سيستم هاي توليدي محصول ها فولادي در برنامه كاري خويش , مبادرت به پباده سازي و فعال‌ساز‌ي خط ساخت شمش فولادي در بعد ها ۱۲۵*۱۲۵ كرد و در غايت در سال ۱۳۹۱ مبادرت به ساخت ميلگرد آجدار كيفيت بالا نمود . اينك كارگاه ميلگرد تبريز برنامه بسط خطوط نورد را در راءس كارها خويش قرار داده كه طبق آن انگيزه ارتقاء ساخت ساليانه اشكال سايزهاي ميلگرد آجدار همينطور توسعه فروش مقاطع در مرحله بازارهاي داخلي و فرنگي در فرمان عمل قرار گرفته است .


خصوصيات ميلگرد ارگ تبريزاين واحد صنعتي سازنده ميلگرد فولادي مطابق با استاندارد ملي ISIRI 3132 مي‌باشد . در تركيبات اين توليدها به ميزان ۰ . ۴۵ درصد فسفر , ۰ . ۴۵ درصد كربن , ۰ . ۶ درصد سيليسيم و ۶ . ۱ درصد منگنز اخذ مي شود كه با اعتنا به ميزان كربن جانور درين جنس , در مدل مقاطع ترد و آسيب پذير قرار مي‌گيرد .

كارخانه فولاد ارگ تبريز | شركت فولاد ارگ تبريز | مركزآهن
ميلگرد ارگ تبريز به صورت آجدار جناغي با گريد A3 و در سايزهاي ۱۲ – ۱۴ – ۱۶ – ۱۸ – ۲۰ – ۲۲ و ۲۵ ايجاد و به بازار عرضه ميگردد . همينطور قطر اسمي درين توليد ها برابر با ۶ ميلمتر و قطر مسئله برابر با ۷۵ . ۵ ميليمتر است . مرحله بازه زماني اسمي مقاطع ايجاد شده در كارگاه ارگ تبريز برابر با ۳ . ۲۸ و قدم آج هاي آن برابر با ۵ ميليمتر است . همان گونه كه ذكر كرديم آج هاي اين مقاطع به صورت جناغي بوده كه طول آج هاي طولي و عرضي هر دو برابر با ۰ . ۵ ديامتر و پهناي آج ها برابر با ۱ ميليمتر مي‌باشد .


در واقع ميلگرد هاي درست شده با گريد A3 مقاطع آجداري هستند كه شيارهاي روي جنس به صورت آج هاي به صورت هفت هشتي با مشخصه ۴۰۰ ميباشد . اين مقاطع با داشتن ۴۰۰ نيوتن بر ميليمتر مربع تنش سرازير , ۶۰۰ نيوتن بر ميليمتر مربع تنش گسيختگي بخشي از مقاطع ترد و آسيب پذير قرار ميگيرد از همين رو اين گريد از مقاطع به هيچ عنوان براي استعمال در عمليات هاي جوشكاري و خمكاري با زواياي تند مطلوب نمي باشند .

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/ارگ-تبريز/29/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.