جديدترين قيمت ميلگرد مجتمع فولاد ظفر بناب امروز

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

جديدترين قيمت ميلگرد مجتمع فولاد ظفر بناب امروز

۸۴ بازديد


مجتمع فولاد ظفر بناب يك كدام از مجهزترين شركت هاي در قضيه ساخت انواع مختلف ميلگرد و تيرآهن فولادي مي باشد . اين واحد توليدي از سال 86 به افتتاح رسيد و اكنون به يكي وسيع ترين توليدكنندگان مقاطع فولادي در ميهن تبديل گشته است .

قيمت ميلگرد ظفر بناب

فاز ابتدا فولاد ظفر بناب با ظرفيتي نزديك به 200 هزار بدن در سال به بهره‌برداري رسيد و فاز دوم اين شركت به مسافت 4 سال از فاز ابتدا زير اسم مجتمع فولاد نوين گستر بناب تاسيس شويد . ساخت تيرآهن ظفر بناب و نبشي و ناوداني اين موسسه هم در فاز سوم و در سال 96 رقم خورد و بعداز آن كارگاه ظفر بناب به يك كدام از بزرگ ترين تامين كنندگان آهن آلات مرز و بوم تبديل گشت .

تيرآهن ظفر بناب در دو جور IPE و INP و در سايزهاي 27 - 12 ساخت و روانه بازار مصرف مي‌گردد و وزن تيرآهن 14 ظفر بناب براي هر شاخه 12 متري به ميزان 155 كيلوگرم هست .

از كاربردهاي اين فرآورده مي شود به به كارگيري در پوشش سقف ها , پل هاي آشيانه زنبوري و بنا هاي سنگين وزن اشاره نمود . بقيه ويژگي ها اين مال را مي‌توانيد از جداول بيان شده بازديد نمائيد . خط ساخت تيرآهن ; نبشي و ناوداني ظفر بناب به مساحت 9000 متر مربع با قابليت و امكان ايجاد مورد ها فوق براساس و مبناي IPE پر و بال پهن موازي نصفه سبك طبق استانداردهاي 2 - 1 - 1791 7 - I - 16348 در تيم تيرآهن ها مي‌باشد و اين قابليت و امكان در مدل ناوداني در دو جايگاه سبك و سنگين وزن مختلفي است .

مطلب مرتبط : معرفي مجتمع فولاد ظفر بناب

اين مجموعه در سالهاي 93 و 95 پيروز به اخذ تيتر واحد مثال صنعتي استان آذربايجان شرقي گشته و توليدها توليدي آن در زمره كيفيت خوب ترين مقاطع توليدي در مرحله مرزو بوم هستند .

شناخت با سوله فولاد ظفربناب


فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ گنجايش خويش را به دويست هزار بدن در سال رساند و پس از گسترش و اجراي فاز دوم آن در سال ۱۳۹۰ با اسم تجاري فولاد ظفر نوين گستر انجام شد كه گنجايش اسمي ساخت آن بالغ بر سيصد هزار بدن در سال مي‌باشد .

فولاد ظفر بناب با ۶۰۰ نفر نيروي كار تعمير به صورت بي واسطه و ۵ هزار نفر به صورت غير بي واسطه , هر ساله ۴۰۰ هزار بدن اشكال محصول ها فولادي مانند

ميلگرد , تيرآهن , نبشي و ناوداني گنجايش ايجاد داراست كه رعايت اصول استاندارد

جهاني و ملي در ساخت توليد ها فولادي و همينطور دسترسي به شاهراه ترانزيتي حيطه

و همجواري با نيروگاه حرارتي سهند بناب با ايجاد برق ۶۵۰ مگاواتي و دسترسي پرسرعت

به جاده هاي مشرف با نواحي گوناگون جمهوري اسلامي ايران اسلامي و قربت به گمرك هاي مرزي برتري

نسبي را در ميدان صنعت ميهن براي آن ساخت نموده است .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/قوطي-پروفيل-صباح/35/view/

در سال ۱۳۹۵ فاز ۳ اين مجتمع در مسئله تيرآهن , نبشي , ناوداني احداث و در سال ۱۳۹۶ به افتتاح رسيد , اين مجتمع در طول روز صنعت و معدن واحد مثال تحقيق و گسترش استان آذربايجان شرقي شويد .

اين موسسه با استقبال خريد ۸۰ درصد از كالا تيرآهن در بخش صادرات به بقيه كشورها مواجه شده‌است .

روش تشخيص ميلگرد ظفر بناب نشانه اختصاري ( ZN . CT ) حك شده بر روي ميلگرد ها هست .

بناب آذربايجان شرقي دو سوله ذوب آهن ظفر و شاهين را در خويش جاي داده كه هر دو كارگاه و مجتمع فولاد اشكال ميلگرد كيفيت خوب و استاندارد را ايجاد و در بازار آهن و فولاد كشور‌ايران وارد ميكنند .

كارخانه و مجتمع فولاد ظفر بناب

به دليل قربت استان آذربايجان شرقي با مرزهاي شمالي و شمال غربي كشور‌ايران , توليدها كارخانجات اين استان متقاضي ها متعددي در بازار صادرات آهن آلات به كشورهايي مثل ارمنستان , گرجستان , تركيه و استان هاي شمالي عراق داراست .
در آذربايجان شرقي قيمت ميلگرد در كارخانه ناب تبريز نيز عرضه مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.