رابيتس چيست و چه كاربردي دارد؟

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

رابيتس چيست و چه كاربردي دارد؟

۱۰۷ بازديد

رابيتس چه است و چه كاربردي دارد؟

رابيتس ( در قشر خدمتكار به رابيز راويس رابيس و يا اين كه راويز شناخته ميشود ) محصولي است كه از برش و جاذبه عرضي اشكال ورق هاي گالوانيزه ايجاد مي‌گردد . ورق گالوانيزه , به ورق هاي گالوانيزه شده بوسيله روي گفته مي شود . يكي روش‌هاي حفظ از خوردگي گالوانيك است كه بوسيله پوشاندن فلز مامان بوسيله لايه‌اي از فلز نگهدارنده ( كه به طور معمول فلز روي است ) انجام مي شود .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/كيان-پرشيا-/17/view/
دراين‌صورت پوشش خورده شده و فلز مامان حفظ مي گردد . اين مراحل جور خاصي از حفاظت گالوانيكي است . ميزان پايداري پوشش گالوانيزه متناسب با ضخامت آن است . اين روش يكي اقتصادي‌ترين روش‌هاي نگهداري فولادها در محيط‌هاي خورنده است .

مقالات -
استدلال به كار گيري از ورق گالوانيزه در ساخت اشكال رابيتس اين است كه , رابيتس بعداز نصب در بازه زمان كوتاه كيفيت خويش را از دست ندهد و تا سالهاي سال سواي هيچ مدل مشكلي در ساختار كلي سازه درگير بكار باشد .

اين مال ورق مشبكي از متاع گالوانيزه گرم يا اين كه پليمر مي‌باشد كه در صنعت ساختماني براي پيوستگي سطح هاي ديوارها و ساخت بستر براي نصب تاسيسات برقي و نور كاربرد دارااست .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/ذوب-آهن-اصفهان/45/view/

به كارگيري از اين توليدها موجب مي شود پيوستگي همگاني در ديوارها و سقف هاي كاذب به طور كامل نگهداري شده و از هر مدل ترك خوردگي و انفصال دوري شود .

فرآورده اين مال در صورتي‌كه فلزي باشد مي بايست حتما از جاذبه عرضي و پرس ورق هاي گالوانيزه گرم تهيه و تنظيم شود تا مقابل رطوبت زنگ نزند . رابيتس هاي فلزي كشور ايران و مسعود كه بخشي از شايسته ترين توليدكنندگان اين مال مي باشند تماما از ورق هاي گالوانيزه گرم ايجاد شده و از اين حيث استاندارد است .

براي ساخت طرح هاي تازه و مشبك و مارپيچي بر روي سقف و نورپردازي نهفته به كارگيري از اين متاع به آساني و راحتي فعاليت ميافزايد .پباده سازي فيزيكي اين محصول ها به صورتي انجام گرفته كه اكثر ملات هاي اساس گچي به راحتي به آن مي چسبد و مي توان گونه هاي حجم هاي متفاوت را با آن ساختكاربرد
از اين محصول در سقف هاي كاذب , گچ كاري و گچ بري , پوشاندن تير آهن و آرماتور , پوشاندن بتن سيماني , ترميم ترك هاي ساختماني و چينش و نماي آشپزخانه هاي اپن و ساخت حجم هايي براي نورمخفي بدور تالار و … به كارگيري مي نمايند

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/آذر-امين/28/view/

سقف كاذب با رابيتس واندود - ppt90.ir

سقف كاذب رابيتس از پركاربردترين گونه هاي سقف كاذب است . بنا ي اين سقف عموماً از ميلگرد و نبشي و راه آن متشكل از تورهاي گالوانيزه اين مال و گچ مي‌باشد . اسم سقف كاذب از تورهاي گالوانيزه‌ ي روش كه به آن‌ها رابيتس مي گويند اقتباس شده است .



همينطور از اين فرآورده براي ساخت اشكال حجم هاي سيماني هم استعمال مي شود . از مهم‌ترين كاربردهاي اين مال در فضاهاي فرنگي ساختمان مي شود به ساخت اشكال سردرهاي محل ورود , نماي فرنگي ساختمان ها و ساخت مجسمه هاي دكوري اشاره نمود .

مزايا و معايب رابيتس :
مزايا رابيتس :

سرعت مطلوب اجرا
دراختيار بودن مصالح
طرح پذيري بالا
نيروي كارشناس بسيار


معايب رابيتس :
وزن تقريبا مضاعف
مصرف گچ بالا
سرعت اجراي تحت
محدوديت آب وهوا در اجراي لايه گچ

سقف كاذب رابيتس ايده اي خاص براي سقف منازل شما

گونه هاي متعدد رابيتس :
اين جنس كه معمولاً در بعدها ۲۴۰ سانتي متر ارتفاع و ۶۰ سانتي‌متر پهنا ساخت و عرضه ميگردد مساحتي نزديك به ۱٫۴۴ مترمربع را پوشش خواهد اعطا كرد , ولي با در حيث دريافت كردن تلورانس و پرت مال , اين ميزان معمولاً حداكثر به ۱٫۴ مترمربع خواهد رسيد , و با تقسيم متراژ كاري بر اين عدد تعداد رابيتس موردنياز به دست ميايد .

اين توليدات به دو صورت تقسيم‌بندي ميشود :
مبتني بر تعداد ستون : يك برگ اين جنس از تعداد معيني ستون تشكيل ميگردد كه برهمين اساس نام‌گذاري ميگردد .
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/پشم-شيشه-ايزوران/48/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.