ورق پلي كربنات ( Polycarbonate Sheet )

خريد و فروش آنلاين اهن آلات ساختماني مثل ميلگرد، تيراهن، بولت و ...

ورق پلي كربنات ( Polycarbonate Sheet )

۱۰۷ بازديد


ورق پلي كربنات ( Polycarbonate Sheet ) يكي‌از پركاربردترين توليدها تشكيل‌شده در صنعت ساختمان ميباشد . ورق هاي پلي كربنات با رنگهاي متنوع و كاربردهاي متعدد ايجاد و روانه بازار ميشوند .
https://www.asroon.ir/products/groups/انواع-ورق-/110/1/view/
خصوصيت هاي ورق پلي كربنات ​مهم‌ترين خصوصيت ورق پلي كربنات , شفافيت بالا و خواص عبور فروغ آن ميباشد كه‌اين ورق را تحت عنوان يك جايگزين مطلوب براي شيشه معرفي مي نمايد . در عين اكنون اين ورق از استمرار و ايستادگي بالايي شامل است و پايداري ضربه اي آن حدود 250 برابر شيشه است و نشكن است .

پلي كربنات | پلي كربنات چيست | سقف متحرك پلي كربنات | قائم صنعت سپاهان

همينطور اين ورق ها عايق حرارتي هم مي‌باشند و ضريب انتقال حرارت در آن‌ها 5kw/m2 است كه مضاعف كمتر از ضريب انتقال حرارت در شيشه با به عبارتي ضخامت است . اين خصوصيت منجر عدم تبادل هواي گرم و سرد في مابين فضاي درون و بيرون پوشيده شده از ورق پلي كربنات و صرفه جويي در مصرف انرژي مي شود . پلي كربنات عايق صوتي خير و خوبي هم است و به دليل وجود لايه UV در‌اين ورق , بازدارنده عبور اشعه ماوراء بنفش به ذيل ورق مي شود .
پايداري گرمايي پلي كربنات هم بالا ميباشد و در محدوده دمايي 40 - تا 120 مرتبه سانتي گراد كاربرد دارااست . ضمناً هنگام حريق سوزي بر افروخته نميشود و خواص خويش خاموش شوندگي دارااست ولي دودزا است . در قبال مواد شيميايي و حلال ها ايستادگي نيكي از خويش نشان مي‌دهد . به دليل وجود خواص آنتي استاتيك در ورق پلي كربنات بازدارنده جذب آلودگي و گرد و خاك در ورق مي شود و به وسيله يك شستشوي معمولي با آب كاملاً منزه مي شود .
همينطور اين ورق ها زياد سبك خيس از شيشه مي‌باشند و توشه مازاد به وزن ساختمان اعمال نمي‌كنند و در هنگام ز‌لزله هم دوچندان ايمن ميباشند . همين وزن كم ورق ها منجر كاهش هزينه ها و باربري راحت خيس آنان مي شود . ضمن اين كه نصب گونه هاي ورق هاي پلي كربنات هم دوچندان سهل و آسان است و امكان خم پذيري هم داراست و عمليات اره كاري , ترك كاري , فرزكاري و جوشكاري هم بر روي اين ورق ها مقدور مي‌باشد . صرفه اقتصادي پلي كربنات از جمله خصوصيت و مزيت اين مال محسوب مي‌شود . در غايت مي توان اذعان كرد كه ارتفاع قدمت بالاي اين ورق ها و همينطور بازيافت سهل آن‌ها به محافظت محيط زيست هم ياري شاياني مي نمايد . خصوصيت ورق پلي كربنات به صورت خلاصه عبارت است از :
https://www.asroon.ir/products/detail/مش-فولادي/128/view/
1 - شفافيت بالا
2 - تداوم و ايستادگي بالا
3 - عايق حرارتي
4 - عدم تبادل
5 - ايستادگي گرمايي بالا
6 - ايستادگي در قبال مواد شيميايي و حلال ها
7 - شستشوي راحت
8 - ارتفاع قدمت بالا
9 - بازيافت سهل وآسان
10 - نصب سهل وآسان
11 - قابليت و امكان خم پذيري
12 - امكان عمليات اره كاري
13 - امكان شكاف كاري


كاربرد ورق پلي كربنات در ساختمانورق پلي كربنات در بيشتر جاهايي كه شيشه كاربرد دارااست تحت عنوان يك جايگزين خوب تر و ايمن خيس به كارگيري مي شود . مواقعي از قبيل :
1 - سايبان منازل
8 - سقف پاساژها
2 - پنجره سقفي و نورگيرها
9 - سقف پل هاي هوايي
3 - نماي ساختمان
10 - راهروهاي خياباني و عابر بانك ها
4 - كابين بالابر
11 - محل ورود پايانه هاي مترو
5 - ديوايدر بندي و اتاقك سازي
12 - پوشش استخرها
6 - سقف كاذب
13 - پوشش گلخانه ها
7 - سقف استاديوم ها



گونه هاي ورق پلي كربنات و بعد ها آن هاورق هاي پلي كربنات در رنگ هاي متفاوت و همين طور در بعد ها و ضخامت هاي مختلفي ساخته مي شود . ضخامت ورق از 4 mm تا 30 mm مو جود ميباشد . از جمله

https://www.asroon.ir/products/detail/print.aspx?id=123

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.